TUS – trening umiejętności społecznych

Zapraszamy na zajęcia grupowe TUS dla dzieci od 4 roku życia! Trening Umiejętności Społecznych dedykowany jest dla dzieci, które:

  • chciałyby się nauczyć budowania relacji w grupie rówieśniczej
  • mają trudności w radzeniu sobie z emocjami
  • są nieśmiałe lub wycofane
  • potrzebują wsparcia w poznaniu swoich mocnych stron

Zajęcia prowadzone są przez dwóch trenerów.  Odbywają się raz w tygodniu i trwają 60 minut a nasze grupy liczą maksymalnie 6 osób. 

O prowadzących (Beata Kulesza i Ewa Magot): 

Obie jesteśmy trenerami TUS na co dzień aktywnie pracującymi z dziećmi i młodzieżą. Podczas naszej pracy wykorzystujemy elementy arteterapii, bajkoterapii i mindfulness. Lubimy też gry planszowe. 🙂 

Ważne jest dla nas tworzenie wspierających zajęć opartych na relacji i dobrej zabawie. Stale poszerzamy swoje kompetencje, bierzemy udział  w różnych szkoleniach i konferencjach między innymi w Fundacji Synapsis, Instytucie Poliwagalnym.

O TUSie naszymi słowami: Trening Umiejętności Społecznych to dla nas stworzenie bezpiecznej przestrzeni,  w której dzieci mogą wzmacniać swoje kompetencje emocjonalno-społeczne i poznawać mocne strony. To spotkanie kilku osób, dorosłych i dzieci, które mają szansę poznać się i uczyć nowych umiejętności poprzez zabawę. 

Jak wygląda zapis ?

Zapisy są możliwe pod numerem tel. 501-661-301.

Przed rozpoczęciem zajęć umawiamy się z rodzicem oraz dzieckiem na konsultację wstępną. Spotkanie trwa 60 minut. Podczas konsultacji przeprowadzamy wywiad z rodzicem i spędzamy czas z dzieckiem.

Celem konsultacji wstępnej jest:

  • poznanie potrzeb dziecka i jego rodziców 
  • wybranie formy pracy odpowiedniej dla dziecka (możliwe wsparcie indywidualne lub grupowe)

W przypadku, gdy nie będzie odpowiedniej grupy dla danego dziecka jest możliwość prowadzenia TUSu indywidualnego!

Zajęcia będą odbywały się w środy.

gr. 4-6 lat godz 16:00

gr. 7-9 lat godz. 17:15

gr. 10-12 lat godz. 18:30

Zapraszamy serdecznie!

Ewa Magot (psycholog) i Beata Kulesza (pedagog)